Monday, January 26, 2009

miss them...

i miss my fren,Baby and also DJ..last sem is my happy sem..hehe
a lot of memories wif my fren..we are together all the time...walaupun byk assgnmnt and also class but then ktorg still bole together mkn,shoping,enjoy,study sama2...
suke and duka ktorg share sesama...last sem mmg ktorg fight together nk dpt keputusan cemerlang...alhmdulilah smua nyer ok....hehe
now kotrg dh continue stdy so masing2 lain bidang and jarang jumpe...
so far dh lm xjumpe so i miss them so much

today, i have a lot to do especially my assgnmnt...holiday smp 1 week but xrasa pn cuti cz kena buat assgnment...byk beb...tp because i dh promise wif my parent yg i nk stdy hard n smart so i must bekerja keras hehe
i dh berazam utk study btul2...enjoy,enjoy juga but study jgn lupe.....

No comments:

Post a Comment