Friday, March 20, 2009

do my assignment..

tired..tired..tired..
from last day lg dh wt my assgnment for BEL,nk kena present diz tuesday..dh siap but still mcm worry cz tkt my lecturer cannot accept it but i try my best to get a good mark and also good in presentation..risau gak cz before diz my presentation xbrp nk bgs la..but its ok, at least i try to work hard for diz assgnmnt to make sure i got an A for BEL..hehe
hope so...
today i jz duk kt dlm otel,do my assgnmnt,ptg ni myb nk kuar ngn baby and dj..rindu nk jumpe dorg,hope ktorg dpt jumpe..i come here cz nk jumpe dorg laa...before jumpe dorg, i try to make sure yg assgnmnt ni dh siap...hehe
now dh siap dh tp nk kena edit2 ape yg xpatut cz i have 7min to present..tkt terlbh masa plak..hehe
nnt lecturer xnk dgr..hehe
sejuk..sejuk..sejuk
nk wt air panas laa..hehe

No comments:

Post a Comment