Friday, April 24, 2009

relax,tension and happy....

im relax cz br je smp dr puchong..im tension cz im not ready for my next paper...im happy cz im happy with my hubby...
aku br blk dr puchong,tito sne...as usual laa hotel favourite ku..bgs cz ader promotion rate..
kt hotel jz stdy but stdy br 2chapter je...mak aih..ader 5chapter lg nk stdy..sempat ke ek..huhu
hope bole laaa...
tension btl laa..kn bgs gap 2 pnjg lg..hahaha
im happy cz at d same time i dh baik blk ngn my hubby...first nite kt puchong,g blnje baby,komeng and my hubby kt restoran rimba kt bangi...
not bad but steak dier....perghhhhhhh skt gigi beb...haha
after mkn blk hotel...aku tdo sorg2....tkt gak tp dh ngantok....belasah jeee...huhu
tomorow nyer g lunch wif baby kt piza hut...
im so proud of myself cz dh pndai jln kt puchong...wahaha
pasni dh bole alone....:-)
kamis mlm jumaat plak g dating wif my hubby...g tgk JGN TEGUR....
masyallah!!!!!
skt jntung aku...bole mati..kl mengandung,dh lm aku terberanak tgk cte tuee....
but to all my fren.....g la tgk...bst bgt bak kata hadibah nurfatin...huhuhu
bst..bst...
after tgk muvie...g jln s.alam...tgk my old house...tp xjumpe..hehe
dh xingt jln la beb...guano niiieee...
then blk hotel rest smp pg...im so happy after dh gdun ngn my hubby bfore dz then moody sblm ni..hehe
yaaaaaaahhhhooooooooooooooooo!!!!!!

No comments:

Post a Comment